onsdag 12 augusti 2009

Home alone

Är ensam hemma ikväll, förutom lilla Emma som sover och Tarzan som ligger brevid mig i soffan. Kollar lite fotboll och pluggar teori. Imorgon har jag dubbel körlektion. Kul!
Pratade med min morbrors sambo idag , hennes dotter hade kuggat på uppkörningen. Usch, fick hjärtklappning direkt...Tänk om jag kuggar den dagen det är dax att köra upp?! Hur tar man det? Jag kommer bli knäckt!
Näe, det får jag inte tänka på nu. Nu tar vi en sak i taget. Nu är det plugga som gäller!







Var bara tvungen att lägga upp några härliga bilder på Emma när hon badade nu ikväll. Hon älskar det. Sitter o leker hur bra som helst och hon njuter verkligen som fisken i vattnet!
Egentligen borde jag gå och lägga mig för jag är riktigt trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Men jag har lagt i en maskin tvätt som jag ska hänga upp och så ska jag plugga en liten stund till.
Hela min kropp skriker efter sängen och sömn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar