måndag 24 augusti 2009

Hjälplös

Nu ikväll har jag verkligen känt mig hjälplös och frustrerad. Emma har fått flera gråttattacker då hon har skrikit hysteriskt och man har förstått att hon verkligen haft ont nå´nstans. Ingenting vi gjort har hjälpt. Vi har vaggat, vyschat, sjungit, försökt ge henne saker hon brukar gilla i matväg och bland leksaker men INGET har hjälpt. Inte ens att snutta på mitt bröst.
Lite alvedon nu ikväll gjorde susen tillslut och hon somnade.
Kan det vara tänderna?
Om hon har feber inatt igen så ringer jag läkaren imorg bitti.
Jag har körlektion imorgon, dubbel lektion, och jag vill så gärna köra. Vill inte behöva ställa in så jag hoppas Emma är bättre imorgon och att vi får sova inatt!

Har inte hunnit lägga ut bilder ikväll- gör det imorgon!

Jag saknar Sthlm...vill flytta dit! *djup suck*

*Gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar