måndag 10 augusti 2009

STOCKHOLM

Japp...då är man hemma igen efter ett par trevliga dagar i storstaden. Borta bra men hemma bäst säger man ju...och jag håller med men, jag gillar Sthlm, längtar redan dit igen och jag ska försöka övertala min sambo att vi flyttar dit hehe
Som sagt, har haft en superbra liten tripp. Resan började dock inte så bra. Glömde min plånbok i PJs pappas bil på morgonen. Upptäckte det i Ringarum. Smart Malin, smart! Not! MU fick föra över pengar till PJ så det löste sig ju men hade presentkort som jag hade tänkt shoppa för i Sthlm...men men...nu kan jag ju shoppa här hemma oxå ;)


Man MÅSTE ju äta på Max ... bästa!



Har en hel del bröstmjölk kvar...fick pumpa och pumpa och pumpa under dessa dagar.


PJ laddar för en partykväll


Stylad och klar ;)


En "gammal" klasskompis som numera bor i Sthlm kom förbi vårt hotell och vi förfestade lite. Så himla kul att träffa henne igen ;) Och även hennes vän Anja som var med.

Party på Golden hits ;)


Belive it ot not...vi sjöng "karaåke" ;)


Hotellfrukost...me like!




Väldigt fin restaurang på hotellet


Café cooler från 7-eleven...God? Oslagabar!


Vi gjorde en god gärning och köpte situation Sthlm



Dax för en latté paus på Drottninggatan




En heldag på stan


Vårt 4 stjärniga hotell



Det var stort och vi hade lika svårt att hitta till vårt rum varenda gång. En labyrint!


Söndagkväll gick vi typ 1000 mil ;) Började vår promenad vid Hotellet/ Stureplan




Vi gick o gick o gick....



...och tillslut blev det ölpaus på Söder ;)


...och lite gott käk!


Medborgarplatsen. En hel del Bajare ute som firade segern emot Djurgården.

Vi gick hela långa vägen tillbaka. Nice utsikt över Skeppsbron


Promenad genom gamla stan
En glassbar där dom tillverkade rånen på plats
En tanke och en fin skylt ;)




Stockholm by night



Försökte tjäna in lite pengar till Ullared ;) Misslyckades dock!


" En busschaufför, en busschaufför...." På väg mot Kalmar

2 trötta fötter nästan hemma ;)
Nähe, tbax till verkligheten...dax att byta bajsblöja!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar