onsdag 5 augusti 2009

Skördetröska



Vet ni hur enoooormt stor en skördetröska är? Jag visste det inte innan men NU vet jag.
Har kört landsvägskörning idag. Innan vi körde så visade min körskolelärare lite olika saker man bör tänka på och sa oxå att man kan möta traktorer, skördetröskor etc...Mmm och gissa vem som möter typ allt på vägen...givetvis jag. Vi mötte en lastbil och världens största skördetröska typ på en liten liten smal väg. Jag fick trycka ut mig i kanten. PANIK! Men...det gick bra, Malin hanterade situationen utan anmärkning!
Suck...så lätt det var! ;)
Kaxig? Jo men man ska ge sig själv cred när man varit duktig ;)
Det var lite läskigt att köra krokig och svängig väg och inte ha så bra sikt men det var kul. Rallyförare kanske är nå´t att tänka på?
Jag är iaf godkänd på landsvägskörning! Bugar & bockar, niger & nickar ;)
Så nu blir det väl att hoppa ut i en solstol o plugga teori. För det är jag inte helt haj på än.
Emma sover och det borde hon göra efter att ha vaknat så tidigt...och jag borde oxå vila känner jag. Men, sova kan man göra när man blir gammal...

Ha en bra, solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar