fredag 14 augusti 2009

Fika x2

Har hitills varit en bra dag, precis som jag trodde. Var jätte kul att se lille Theo igen.
Han hade blivit så stor. Och busig ;)
Emma är mer lugn när vi träffar andra, hon sitter mest tyst och tittar. Men idag gav hon av ett glädjetjut när vi satt o fikade så Theo hoppade till och såg livrädd ut ;)
Emma bajsade som vanligt ner sig när vi sitter o fikar. Som tur är så är hon lugn när man byter på henne så det gick att åtgärda snabbt i barnvagnen.
Gillar Café Nilsson men det är riktigt B att dom inte har en toa med skötbord!

När Sara åkte vidare så mötte jag upp Ramona o hennes dotter Amelia för en fika. Obs! Jag tog bara en latté, ingen kaka här inte. Sparar mig till bion ikväll. Då blir det godis! Gott, gott i gott, gott ;)
Dagens outfit , "städtanten" Emma ;)

När man inte orkar skriva ett sms så skickar
man en bild på lappen istället ;)
Har slarvat med träningen denna veckan men nu kör jag igång igen. Imorgon blir vi många. Mamma, syrran och Sara ska med. Go Girls!
Nu ska jag o syrran ut o powerwalka, sen ska jag laga lite Thaimat. Och ikväll är det vuxentid på schemat. Lite egentid med sambon. Bio & mys!
Längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar