tisdag 4 augusti 2009

Jag har syndat



Skulle inte äta sött på hela veckan men jag var tvungen att ha nougatsås i min latté. Hela min kropp skrek efter nougatsås. Och inte ens jag vågar gå emot mig själv! ;) En PMS kossa från hell!
Men oj vad syndigt é gott! ;)

Körningen idag gick bra, gasar lite för mkt bara. Men teori är inte min starka sida...suck...behöver privatlektioner tror jag. Hur fanken ska jag lära mig allt?
Hade jag inte velat ha körkortet så mkt som jag vill så hade jag gett upp. Jag funkar ju tyvärr så att jag måste vara bäst på allt direkt annars skiter jag i det...Men jag SKA klara det här!
Jag ska , jag ska , jag ska!
Haha...eller eg är det ju inte kul, men idag fick jag värsta motorstoppet. Trodde både jag och körskolelärare J skulle få whiplashskador ...Jaja, det kan hända även den bästa!!!
Jag fattar inte varför jag inte kan vara tyst när jag kör. Hela tiden måste det komma massa ljud. Åååå, iiiooouuu, wiiii, wooow...
Tur att man inte blir filmad ;)

Emma har varit hos momo o mofa medan jag var på körskolan och hon hade varit väldigt snäll, pigg o glad.
Tittade på deras trasiga glasdörr på den inglasade altanen. Syrrans man trodde man kunde gå igenom stängda dörrar ;) Det kunde gått riktigt illa för honom. Han skar sig rejält på benet och fick åka ambulans och bli ihopsydd och omplåstrad.
Det gick ju relativt bra trots allt men det hade visst varit en otäck scen där hemma med mkt blod.
Nu hoppas vi att han klarar sig undan otäcka bakterier i såret. Lätt att få det under sommaren. Men syster yster tar nog hand om honom ;)

Emma o jag ska ta en långpromenad och hälsa på Pappa MU på jobbet. Sen ska vi iväg o träffa bebbe Agnes ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar