onsdag 26 augusti 2009

Babysim

Idag startar fortsättningskursen på babysim. Åh va kul! Emma älskar verkligen att bada , hon är badtokig! Hoppas hon gillar det lika mkt denna gången.
Ska bli så roligt att träffa dom andra mammorna igen, känns som evgigheter sen sist. Emma har nog saknat sina grabbar oxå tror jag ;)

Mmm har som sagt fortfarande inte uppdaterat med bilder från bröllopet, men jag ska. Känns som om jag aldrig har tid med någonting numera.
Jag tycker att jag alltid håller på att plocka här hemma men av nå´n lustig anledning blir ingenting gjort. Skumt!

Känner mig fortfarande så jäkla frustrerad över det som hände Patric. Vill helt enkelt åka och snacka med killen och fråga om han fattar vad det är han sysslar med. Om han inser hur illa det kunde gått. Ett slag på fel ställe och det kunde hänt allvarliga saker.
Lite mänsklig var väl grabben trots allt, han hörde nämnligen av sig igår och bad om ursäkt.
Men Patric sa: Varför ska jag förlåta honom? Sant!
Jag har alltid sagt till Patric att man måste lära sig att ta emot ett förlåt.
Men som sagt....varför skulle han förlåta detta? Och hur kan man förlåta att nå´n misshandlar en?
Han kan ta emot ursäkten men inget säger att han måste förlåta!

Nu är det frukost dax. Trist väder idag men det gör inget för min del, jag måste vara inne med körkortsboken ändå.
Efter det som hände med Patric blev jag bara ännu mer sporrad. Jag vill ha mitt körkort. Måste ju kunna åka o hämta mina barn om det är nå´t som händer.

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar