måndag 17 augusti 2009

Sjukis Emma

Har dåligt samvete...Emma har varit lite små gnällig hela dagen. Ingenting har passat. Har bara velat bli buren. Jag har känt mig lite små irriterad och tyckt att hon har varit jobbig men...hon är ju sjuk. Hon har feber. Hon har 39.2 i temp och när jag kom hem från träningen somnade hon utmattat efter att ha skrikit en bra stund.

Nu sover hon och jag hoppas hon sover bort det "sjuka".
Lille Oliver ligger brevid mig i soffan. Han har oxå somnat. Jag ska snart bära in honom i sängen.
Han har varit så himla snäll o go hela dagen. Han pratar en hel del så nu njuter jag av tystnaden och lugnet här hemma ;)
Han är fotbollsfantast och har babblat en hel del om Liverpool, Spanien, Real Madrid, bröderna Elm ...o en hel del annat! ;)

Jag ska ta mig en kopp kaffe nu sen bara slappa framför tvn. Ikväll är det ju favorit serien Prison Break.
Min handled värker som faan och jag har tagit 2 panodil. Var kanske inte så lämpligt att träna egentligen! Men men...

Trevlig kväll allesammans och håll tummarna för att Emma sover sig igenom natten. ( tror dock det behövs många tumhållningar för att den önskan ska slå igenom ...suck )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar