fredag 7 augusti 2009

Kort inlägg

Ja, det här blir ett kort inlägg. Sitter med datorn i knät ute i en solstol. Inte så bekvämt sååå det blir bara några snabba rader.
Hade en bra kväll igår med mkt trevligt sällskap. Bilder kommer under dagen.
Tittade inte så länge på Rix FM konserten. Tror jag börjar bli gammal, klarar inte av för mkt folk. Panik med vagnen! Kändes som om hela Kalmarlän befann sig på och runt stortorget.
Vi gick runt lite sen satt vi och fikade på Skafferiet. Lugnt, skönt o trevligt!
Tänkte vi skulle bjuda hem några av vännerna som var med igår på en liten grillkväll, eller kräftskiva...ja vad som helst bara för att få umgås. Men dom är ju så upptagna ;)
( så C & L, kolla upp nå´n helg ni kan så bokar vi in nå´t. Deal? )

Ett tips: Käka på Thai resturangen som ligger vid KM. Oh my god! Bland det godaste jag ätit!

Nu ska jag njuta av lugnet, solen och min islatté ;)

PS. Imorgon drar jag 2 nätter till sthlm. Vi ska bo på hotell nära Stureplan.
Hotellfrukost, caféer, shopping, party, sovmorgon, egentid...LYX!

Oj! Blev inte så kort inlägg trots allt ;)
Men nu är det slut...Slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar