tisdag 25 augusti 2009

Rädd

Det var längesedan jag var så här rädd. Patric ringde och ville bli hämtad, han hade blivit misshandlad av några killar.
F**n! Dom hade sparkat på honom när han låg ner. Jävla fegisar!
Jag pratade med honom vid 23.00 Han är i parken med några kompisar. Det var tydligen nå´n "sista träffen kväll" innan skolan börjar. När jag pratade med honom då så var han så himla glad, det var mkt folk ( typ hela kalmar , som han uttryckte det) där och han hade jätte kul. Han skulle sova hos en kompis vars mamma skulle hämta dom där.
Vaknade strax inna 01 av att han ringde och när jag såg att det stod Patric på mobilen så tänkte jag direkt: Nu är han full, mår dåligt och vill bli hämtad. Mmm, hämtad ville han bli men pga att några jä*la ungar har slagit honom.
Han hade ont i revbenen, svårt att andas och ont i tinningen.
MU drog iväg för att hämta honom. Ååå vad jag önskar att jag hade haft mitt körkort nu så JAG hade kunnat köra. Men tur att MU kunde hämta iaf. Annars hade han fått ta en taxi såklart. Jag ville ringa polisen direkt men Patric ville inte polisanmäla.
Ska prata med honom när han kommer hem. Ungar som slåss ska f**n anmälas.

Min lilla älskling. Gör så ont i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar