måndag 29 juni 2009

Underkänd!

Ja, jag var inte helt duktig på ett av proven på körskolan idag. Blev underkänd...så ikväll ska det pluggas vägmärken för det var jag urusel på ...MEN det gick väldigt bra att köra bil idag iallafall. Förutom att jag är en "kopplingmissbrukare" ;) Trycker ner kopplingen onödigt mkt...men det ska nog min körskolelärare ta ur mig.
Har bokat upp mig på ganska många lektioner under 2 v nu + att jag ska plugga teori. Äntligen ser det lite ljusare ut.
Men sambon är inte snäll. Han sa att vi skulle ha hyrbil när jag hade fått mitt körkort o ska köra. Taskmört! ;)

Vid lunchtid idag åkte vi in till stan och träffade PJ. Vi lunchade och kollade runt lite i butiker men hade ingen direkt kraft eller ork att gå på sta´n idag. Var ju så varmt o klibbigt.

Nu ska jag bada min dotter och sen natta henne. Hade tänkt att jag skulle rensa min garderob men jag vet inte om jag orkar. Man blir verkligen slö av den här värmen. MEN jag ska inte klaga, nu har vi ju äntligen sommar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar