torsdag 4 juni 2009

För mkt saker och trassel i hjärnan!

Vi har alldeles för mkt saker. Nu när vi möblerar om och har köpt en ny soffa blir det en hel del grejer vi inte vet vart vi ska göra av. Hm...
Jag har gått runt hela kvällen och försökt placera ut "favorit" saker som bara MÅSTE vara framme. Tycker jag har gått runt i flera timmar, men jag får inget gjort. Bara går runt som en zombie. Känner att jag inte klarar av att tänka längre. Är "trassel" i hjärnan!
Vad är det med oss mammor? En i f-gruppen hade tagit på sig kläderna ut o in idag hahaha ( förlåt att jag skrattar A-H, men jag tyckte bara det lät så roligt )
Ja, det säger ju bara hur förvirrad man är numera. Sönderstressad av att vara mammaledig. Inte bra!
Jag var en person med 100% koll förut. Nu har jag ingen koll alls på någonting! Jag tror jag undrar minst 20ggr om dagen var mobilen är. Vart mina dörrnycklar är, vart min plånbok är?!
Suck...snart glömmer jag väl bort mig själv nå´nstans, eller ännu värre, tänk om jag glömmer Emma. Hua!
Ja menar, det har ju hänt att man har cyklat till affären men gått hem, och se´n undrat vart cykeln tagit vägen. Jesus!
Näe, men det är klart att jag inte skulle glömma Emma nå´nstans, men jag blir ärligt talat orolig för mig själv ibland för jag är verkligen överttrött, okoncentrerad och har ingen fungerande tankeverksamhet.
Behöver kanske en assistent. Nå´n som känner sig manad?

Nu ska jag bara spika fast en sladd längs en list sen ska jag plocka upp Emmas leksaker som ligger över hela köket och så ska jag läsa en stund tills ögonen faller ihop! Och sen hoppas jag på att få sova liiite mer än natten som var. Tycker det känns väldigt onödigt att Emma ska vakna 2 ggr i timmen.

Imorgon blir det en snabbis till stan & köpa 25 års present. Kusinen fyller 25... bara barnet ju ;)
Och imorgon kväll har sambon och jag kvalitétstid. Vi ska gå på bio med PJ o hennes sjöman!

Natti natti!

En tanke går just nu till S som är på Swedenrock och rockar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar