fredag 5 juni 2009

Gyrostallrik

Jag har aldrig varit så förtjust i gyros, har alltid tagit kebab. Men nu har jag fått smak på gyros. Shit, vad gott det är! Iaf den på Krysset här i Lindsdal. Magiskt god!
Blev en repris från förra fredagen, då körde vi oxå gyrostallrik. Eftersom det inte blev nå´n bio så har vi softat och bara myst i vårt nya tv-rum.
Hm...jag börjar ångra att jag gick med på att sambon bytte till Viasat. Nu har han sin jä*la golfkanal som han gärna slinker in på heeeela tiden! ;) Vågar inte tänka på vilka kanaler han ska slinka in på efter midnatt hihi. Fast jag behöver nog inte fundera på det. Ingen risk att han är vaken till midnatt. Vi är ytterst sällan vakna längre än till 23 numera oavsett om det är helg eller vardag!
Emma har varit lite piggare nu ikväll. Hoppas hon är på bättringsvägen. Jag ber iaf till högre makter om att jag ska få sova inatt! Om jag inte får sova ordentligt snart så vet jag inte vad som händer. Jag behöver min skönhetssömn! Jag både ser ut och känner mig som ett vrak!
Jag känner mig som en riktig sunkkärring!

Har bokat upp mig på träning imorg bitti men jag ska faktiskt avboka det. Jag behöver ha sovmorgon känner jag. Jag orkar helt enkelt inte träna och känner inte alls för det! Tar nya tag i nästa vecka istället!
Träning ska inte vara ett tvång, träning ska vara kul!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar