lördag 20 juni 2009

Dagens garv

Fick jag ännu en gång av att läsa inne på Bloggfamiljen.se ( shit vad jag gör reklam för dom hihi, jag lovar, jag får INTE betalt för det )
Idag fick jag garvet när jag läste En pappas dagbok :)

Skönt att få en lugn stund ensam vid datorn. Hela familjen sover utom jag och min kaffemugg ;)

Jag har sista tiden börjat tänka och grubbla så mkt. Börjat fundera mkt på min familj, vänner, på mig själv etc. Jag har svårt att lita på folk och är ofta misstänksam och orolig.
Många ggr oroar jag mig i onödan, och målar upp bilder som inte finns, men många ggr har mina misstankar oxå bekräftats och jag har blivit sviken och sårad.
Jag är ingen långsint människa och har lätt för att förlåta MEN jag har uppäckt på senare år att jag har svårt för att glömma...
Såren har läkt men ärren är djupa!
Kanske är det så att jag förlåter med munnen, men inte med hjärtat?!

Men idag är det ingen D dag ( D som i Down/Depp ) Idag är det Midsommardagen, solen skiner ( just nu iaf ) och jag ser fram emot en bra dag ;)

Nu ska jag fylla kaffemuggen igen och sen "surfa" vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar