onsdag 10 juni 2009

Inställt

Ja , vi ställde in babysimmet idag. Emma var inte på humör. Hon skrek o skrek o skrek, pep o pep o pep. Var inget som passade unga damen. Är inte kul att åka iväg då + att jag var extremt trött efter natten som varit. Så pappa MU tog beslutet att han skulle gå ut o gå med Emma så att jag fick sova. Magiskt! Jag sov 1 timme. Behöver mer sömn men är glad att jag fick den stundens vila iaf.
Jag känner mig verkligen helt slutkörd. Är övertrött och går på sparlåga. Känner inte för att göra någonting. MU frågade om vi skulle åka in till stan o ta en fika men jag kände inte för det. Alla som känner mig vet att jag inte tackar nej i första taget när det gäller en fika på stan. Jag blir nästan orolig för mig själv!!!
Jag vill sova sova sova ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar