måndag 22 juni 2009

Kaffekärring

Alla sover och bara jag är vaken. Jag ensam med min kaffemugg ;) Jag har ett beroende och det är kaffe. Jag får verkligen ont i huvudet och blir sur o tvär om jag inte dricker kaffe.
Kaffekärring, that´s me. Kallar mig ogärna kärring annars men i detta fallet ÄR jag en kärring ;)

På tal om kärring så blir jag snart 35. Gammal kan nog vissa tycka. Men, näe, jag har inget emot att fylla 35. Har inget emot att åldras överhuvudtaget.
Jag hade en 30 års kris tror jag då jag var lite rädd att bli "gammal" men nu tänker jag inte alls så längre.
Jag tycker nästan det är skönt att ha blivit lite äldre. Äldre och mognare ;) och kanske tråkigare med för den delen. Fast ibland är det skönt att vara lite tråkig.
Men, det är kanske är varning, riktig tantvarning när man ska fira sin 35 årsdag i Ullared på Gekås? Haha...då är jag riktig tant iså fall...för jag ser tom fram emot det ;)
Jaa iår LÄNGTAR jag efter att fylla år ( men som sagt, det är ju eg Ullared jag längtar efter )

Idag blir det en dag i solen. Kanske blir det dator köp oxå. Vi kan ju bara inte bestämma oss för vilken vi ska köpa?!

Nu ska jag mysa med min dotter som har sovit en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar