söndag 7 juni 2009

EU-val

Det har inte varit en jättebra natt. Emma har vaknat ganska många ggr. Men det har iaf varit lätt att få henne att somna om igen. Fast man känner ju att avbruten sömn gör en ganska så tärd. Vi har iaf haft en mysig morgon, MU gick upp med henne tidigt idag och gav henne gröt. Sen somnade hon om igen, när hon vaknade nästa gång, runt 08.00 så gick jag upp med henne och vi lät papsen sova. Emma och jag har haft en jätte mysig morgon. Hon är en tjej som älskar gos och mys. Och framför allt älskar hon bus ;)

Idag är det dax att gå och rösta...men hur gör man när man inte vet hur man ska rösta? Asså HUR man röstar vet jag men på VAD ska jag rösta?
Äh, får väl gå dit och kryssa lite som jag känner för just då ;) Är inte alls insatt men man bör väl gå och rösta...eller?!
Ska hoppa ur morgonrocken nu och ta tag i mig själv. Snart dax för kalas . Ska bli så mysigt att få träffa lille Zion idag. Min kusins pojk är sååå söt & go. En mysig, charmig, enormt duktig och glad lite prick.

Sweetie Zion ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar