fredag 26 juni 2009

Svensson Svensson

Det blev många härliga skratt under kvällen ;) Vi gick på Svensson Svenssons första repetition inför publik. ( tack Östran för biljetterna ) Det var super bra. Dom sa innan att det kunde bli några fel o avbrott men det var inget vi märkte av alls.
Jag fick ett skrattanfall en gång så jag fick kramp i magen. Fick ingen luft. Panik! ;)
Det enda negativa med kvällen var att det var svinkallt. Ljummen sommarkväll? Nää, snarare frostvarning.
Innan vi gick till Krusentiernska så var vi och käkade på O´Learys och kollade lite på fotbollen. Man hade ju egentligen velat se färdigt den matchen, verkar ha varit ruggigt spännande. Bra kämpat Sverige, även om det tillslut blev förlust.
Syrran har passat Emma och det hade gått jätte bra. Skönt! Emma vaknade när vi kom hem och hon blev så glad ;) Det är en så underbar känsla när man ser hur glad och lycklig hon blir av att se oss.
Tack syster för hjälpen. Det blir extra fickpengar när vi åker till Thailand ;)

Lina är en perfekt nanny. Om nå´n behöver hennes hjälp så hojta till...hon behöver spara pengar till resan ;)

Nu ska jag snart krypa ner. Känner mig glad o nöjd över några timmars kvalitetstid med sambon. Vuxentid utan barn behövs emellanåt. Men man behöver inte vara borta länge innan man saknar lillfian.
Nu sover hon men jag längtar redan efter hennes gosiga kramar imorgon bitti ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar