torsdag 25 juni 2009

Godmorgon

Det här är verkligen en GOD morgon ;) Emma har sovit 5 timmar isträck inatt. Det har inte hänt på evigheter. Känns riktigt skönt. Man känner sig verkligen utvilad.
Hon sov till 05.30, då tog jag henne till vår säng och så snuttade hon lite, sen somnade hon om till 07.30 Härligt!

Helt sjukt, men jag sitter i köket och surfar nu samtidigt som jag äter frukost. Känns verkligen lyxigt. Varför har vi inte haft en bärbar tidigare?
Men som A-H sa " Det kan vara "farligt" med en bärbar oxå. Man blir lätt fast "
Jag tror henne ;)

Idag blir det en lugn dag hemma. Fick förfrågan av S om att hänga med på "tjejkväll" på Krögers ikväll. Men MU jobbar och jag vill inte skaffa b-vakt eftersom vi ska ha det imorgon. Vi ska på Svensson Svensson då i Krusenstiernska trädgården.
Ser fram emot att få egen tid med sambon imorgon. Det behövs!
Men det hade varit kul att gå på krögers ikväll. Lär nog vara en hel del folk på stan. Är musik underhållning på Larmtorget, Caisastina Åkerström uppträder.
Kanske tar med mig Emma in och åker in och tittar på det iaf. Kunde ju vara mysigt. Men jag får se...bestämmer inget. Det blir som det blir idag ;)
Först väntar iaf en kaffe i trädgården här hemma. Blåser lite idag oxå men inne på vår tomt är det lä...härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar