fredag 12 juni 2009

1 vecka

1v exakt hann Patric köra moppe innan han krockade idag. Som tur är klarade han sig undan med bara några skrapsår men mopeden blev desto mer skadad.
Patric ringde mig på stan och sa att han hade kört in i en bil. Gissa 3ggr om jag blev skärrad och nervös? Åkte dit där det hade skett och lugnade mig när jag såg att Patric mådde bra. Det var inte Patrics fel att det blev en "smäll". En kille körde rakt ut med sin bil på en cykelväg och Patric hann inte veja undan.
Fick stå länge och vänta på polisen. Dom hade inga bilar att skicka ut för alla var och letade efter en man med pistol ??!! Dom kom till slut iaf och förhörde Patric, han som körde bilen och några vittnen.
Nu får vi bara vänta och se vad försäkringsbolaget säger efter att dom läst polisens rapport. Förmodligen lär väl bilförarens f-bolag stå för allt...hoppas det iaf!

Nu ska jag lugna mina nerver med ett glas vin.
Hade en bra dag på stan iaf tills olyckan skedde. Hittade inga kläder till mig, men desto mer till Emma...som vanligt. Köpte däremot en liten suprise till min "man" som jag hoppas han blir glad över ;)

Skulle tränat imorgon bitti men jag hoppar över det. Ska sova ut sen städa för imorgon kväll får vi gäster. Trevligt!

Nu väntar vinet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar