tisdag 30 juni 2009

En mysig dag

Oj! Idag har det varit hett ute. Klibbig och kvalmig luft!
Kanske är åska på G? Nu låter jag som min mormor som ALLTID pratar väder ;)

På fm idag så träffade vi min kusin från Norrköping med fam. en stund sen åkte vi o köpte en mini pool till Emma. Hon gillade den jätte mkt. I palmen som hänger ner kan man koppla in vatten så det blir som en dusch ;)







Efter lite bad så gick vi hem till min mamma o där var lilla kusin Meja oxå o hälsade på.
Meja kommer garanterat att krypa tidigt. Hon intog krypställning flera ggr ;)


Det blev käk där hemma och sen så spelade vi lite kubb. Trevligt, trevligt! ;)
Har precis pratat med PJ som avslöjade min 35 års present. Hon var tvungen för att kolla så det gick. Vi ska åka till Sthlm i Augusti och hon bjuder på hotell. Nice!
Jag kollade med sambon så att det var ok och det var det. Ringde även mamma o min kusin E för att hör vad dom tyckte om att jag ska vara ifrån Emma 2 nätter. Båda tyckte att jag självklart skulle åka. Jag har ju inte barnvakt åt Emma, hon är ju faktiskt hos sin pappa.
Är bara jag som är en så´n hönsmamma.
Har dåligt samvete redan nu och gosade extra mkt med Emma nu ikväll trots att det är mer än 1 månad till vi ska åka ;)
Tror jag ska göra mig redo för sängen. Har körlektion vid 7.40 imorg bitti. Wrooom! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar