måndag 15 juni 2009

Längtar

Jag skrev förut på facebook att jag längtar. Då frågade S: Efter vad ?
Jaaa....listan kan göras låååång. Jag längtar efter midsommar, Svensson Svensson revyn vi ska på, en bärbar dator, efter att våra vänner från STHLM ska komma och hälsa på, bröllopet vi ska på i sommar, sol o värme, Malmötrippen, min 35-åsdag och Ullared. ( helt sjukt...jag längtar efter att fylla år bara för att jag ska till Ullared den dagen haha ).
Jag längtar efter att Emma ska börja sova bättre på nätterna, att få bli lite piggare och få mer energi igen. Jag längtar efter att gå ner några kg och komma i mina byxor igen, att min sambo ska vara lite ledig så att vi kan umgås ( saknar honom ) Jag längtar efter Thailandsresan, att MU ska fria ( känn dig inte stressad älskling hihi ) Jag längtar efter mkt....

Jag LÄNGTAR helt enkelt! ( längtar & väntar )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar