söndag 14 juni 2009

Solen skiner ute,

men över mig hänger ett stort grått moln ...

Vet inte vad det är med mig. Känner mig hängig och deppig. Känner mig rastlös och uttråkad men känner ändå att jag inte orkar göra något. Eller iaf har jag inte orken att komma på nå´t kul.
Snälla nå´n, dra med mig på nåt kul...NUUUU!
Äh...skulle nå´n fråga så skulle jag säkert ändå säga Nej! Känner mig enormt tråkig förtillfället!
Depp, depp, depp...
Emma sover ute i vagnen nu och jag har suttit en stund i solen, men näe, inte ens det har jag ro till att göra.
Hoppas Emma vaknar och är på bra humör så jag får lite energi av hennes härliga leende. Lite Emmagos blir man alltid glad av :)
Suck! Usch vilken gnällblogg det blev idag. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp!
Fast det pendlar kraftigt i mitt humör nu för tiden...nästa inlägg är jag säkert glad igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar