onsdag 10 juni 2009

Gränslös kärlek

Ja, kärleken jag känner till mina barn är verkligen gränslös. Den är nästintill omöjlig att beskriva i ord.
Ibland kan man känna sig trött eller deppig men då behövs bara ett leende från lillskrutten, en kram eller några snälla ord från storplutten så blir man alldeles varm inombords och känner en enorm lycka.

( Just nu hör jag hur Emma och MU busar och hennes härliga skratt är oslagbart, man blir så glad av att höra det. Sitter och skriver med ett stort leende på läpparna... )

Idag är det babysim på schemat. Fast jag hoppar över badet idag så pappa MU får bada med Emma istället.
Sen blir det en lugn kväll...igen! MU jobbar och Emma o jag ska bara ta det lugnt hemma.
Är säsongsavslutning på mitt favvo program, Grey´s Anatomy, ikväll.
Måste se´s!

Sverige spelar mot Malta idag men...det känns som om det redan är kört för VM så jag vet inte om det är nå´n idé att titta?!

Men säger väl ändå: Heja Sverige! Och heja bröderna Elm som förhoppningsvis får spela ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar