söndag 28 juni 2009

T som i Trött

Idag är jag trött...trött , trött , trött. Men, jag tror det är självförvållat. 1 öl , 2 glas vin och en cider är mer än jag druckit på 15-16 månader så...ja, det är nog alkoholen som pinar min kropp idag. ( det kallas även att vara bakis )Känner att jag är tung i huvudet och seg i hela kroppen. Hela tiden i mitt huvud så hör jag mantrat : Sova sova säng säng säng, sova sova säng säng säng ;)
MEN, det är bara att bita ihop! Fint väder, massa att göra hemma, en liten Emma som vill ha uppmärksamhet, en sambo som för en gångsskull är ledig en söndag, så jaa, då får Malin bara finna sig i att lägga tröttheten åt sidan och vara glad ;)

Tänkte säga: Hua, jag ska aldrig mera dricka, men näe, det kan jag ändå inte hålla så jag håller tyst istället! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar