söndag 7 juni 2009

Sugen på allt!

Smörgåsrån, yoggi, choklad, frukt, knäckebröd och jordnötsringar, det har jag ätit på kort tid nu ikväll. Jag är verkligen sugen på allt just nu. Varför ska jag alltid frossa när jag har mens?

Läste nå´nstans att en del mår illa, kan knappt äta och går ner i vikt när dom har mens. Gå ner i vikt? Hur är det möjligt att gå ner i vikt när man har mens? Låter ju sjukligt!

Måtte det vara över snabbt så jag kan återgå till det normala igen. Jag som var så duktig förra veckan. Nu är ju allt det förstört!

Har iaf haft en väldigt lugn o skön kväll. Har varit ryggläge istort sett hela tiden. Skönt!

Nu är det bedtime, sängen skriker efter mig och jag efter den!
MU jobbar så jag får krypa ner själv!

( Puss o gonatt älskling, se´s imorgon. Då ska vi till ditt favoritställe, Maxi. Hihi )

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar