onsdag 24 juni 2009

En dag på stranden

Förutom att vi höll på att blåsa bort ;) så var det en mysig dag på Öland.






Emma var sååå nöjd när hon fick vara nakenfis :)




Här är det bus med mormor. Emma är verkligen en busunge. Hon älskar bus. Ibland kan man riktigt se hur det lyser bus i ögonen ;)

Efter stranden idag så åkte vi och köpte en bärbar dator. Äntligen! Känns verkligen lyxigt att slippa sitta nere i källaren ensam varje gång man vill surfa lite.
Jag är sååå nöjd!
I em var jag och syrran på stan. Vi fikade och så shoppade vi lite. Jag fyndade på rean på HM. Byxor, byxdress, lång fin sommarklänning för 350:- ihop! Perfekt för en mammaledig plånbok ;)
Nu sover Emma, MU jobbar, Patric har massa kompisar här och dom grejar med moppen och jag sitter och softar i soffan. Ler som ett litet barn på julafton nu :) Jag kan surfa och samtidigt titta på tv. LYX!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar