tisdag 23 juni 2009

Ensam igen

Nu har gästerna gått hem och jag har plockat undan lite. Var en trevlig em/kväll med mkt "kacklande" och skratt ;)

Nu ska jag plocka fram lite grejer som vi ska ha med till stranden imorgon. Vi ska till Öland & sola & bada. Det sistnämnda lär dock INTE jag göra ;)

Idag har det varit en bra dag och fast att det har varit mkt att göra och att det bitvis varit stressigt så känner jag mig pigg o full av energi ;)
Det måste vara solen och värmen ...Äntligen sommar! Visst blir man så otroligt mkt gladare när det är fint väder ute?
Jag älskar sol. Sambon säger att jag är en soljagare ;) Sant! Men jag har fått mer respekt för solen efter att jag fick hudcancer. Vill INTE operera mig igen. Så det gäller att man smörjer in sig och inte bränner sig.
Sola lugnt mina vänner!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar