torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning


Skolavslutningsfina ;)
Lika? Jag tycker inte Emma är spec lik mig. Mest lik pappa MU tror jag ;) Tur att hon inte har fått min näsa iaf. Hua!
Emma satt som ett ljus i kyrkan ;)

" Den blomster tid nu kommer..."
Patrics pappa, MW, är ooootroligt glad över betygen ;) Många VG blev det. Bra jobbat Patric!
I´m proud!
MW var med hem hit en runda. Vi käkade pizza och fikade på glass och jordgubbar. Nice!
Nu sover lilla Emma. Hon har varit en enormt duktig tjej idag. Hon skötte sig utmärkt i kyrkan. Hon tyckte det var så mysigt där att hon t o m kunde slappna av och bajsa ;) så pappa MU fick leta upp en toalett och gå och byta!
Egentligen borde jag oxå krypa ner nu, är så himla trött. Ska bara surfa en stund sen blir det direkt i säng!
Imorgon har jag egen tid på stan. Då ska det provas byxor i lugn o ro ;)
Natti natti!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar