fredag 26 juni 2009

Rea fynd





Glömde ju berätta igår att jag gjorde fynd på rean. Hittade en fin klänning och sandaler för 299:- tillsammans på VILA. Tänkte attcjag kunde ha klänningen på bröllopet vi ska på i sommar. Den var verkligen jättefin.
Nu blir det kaffe och sol sen är det dax att ta tag i vår hem. Städdax! Går ju inte att gå barfota här hemma utan att få smulor eller grus under fötterna. Hatar det!

Sitter o pratar med sambon om vilken låt man tycker mest om av MJ s alla låtar. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Finns många bra. Men en låt som poppar upp i mitt huvud är Thriller. Jag tyckte den videon var så läskig! Men jag kunde inte låta bli att kolla på den ;)
Antar att man lär får höra MJs låtar en hel del nu.
Rest in peace "King of pop"






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar