söndag 21 juni 2009

Ett år kvar...

...tills vi firar midsommar igen.

Allt detta längtande efter midsommar och så ssssvich så är helgen över på ett litet kick.
Och faktum är att när midsommarhelgen väl är över så bara rasslar sommaren iväg i en rasande fart den med.
Så nu gäller det att njuta av varje dag. Snart kommer det snö igen. Hua! Ångest!

Gårdagen var lugn men trevlig. Vi käkade på Mc Donald´s innan vi drog över till Öland. Körde och tittade lite i Köpingsvik. Ville få Patric att förstå varför han inte hade fått åka dit. ( Tragiskt för den unga killen som dog där i år...)
Sen gick vi en runda i Borgholm, käkade glass och var på café.
På vägen hem blev vi inbjudna till Patrics pappa MW på Drag. Så vi åkte hem och hämtade rester som vi hade kvar från midsommarafton och så mixade vi ihop deras och vårt och så blev den en god "rest" middag ;) Trevligt!
Väl hemma igen tog vi oss tt glas vin, softade i soffan och spelade lite kort. Jag vann! Fast jag hade skrivit helt knasigt protokoll så eg vet vi väl inte vem som har vunnit. Men slutresultatet visade iaf vinst til mig ;)

Skulle lagt in lite bilder men jag har en dotter i knät nu som gör allt annat än sitter still. Så jag tror jag tar en kopp kaffe och går ut i det sköna vädret istället ;)

I´ll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar