söndag 1 mars 2015

Elvira

Idag har Emma mellannamns-namnsdag. Elvira. ❤ 
Då ville hon göra nåt speciellt hihi så det får nog bli chokladbollar och filmmys efter skidorna.

Emma har lekt med en kompis nu på förmiddagen. 

Jag har varit på gymmet. Körde en stunds intervaller på bandet. Sen tränade jag armar. Lite mage oxå. 
Om jag spänner mig kan man ändå se lite resultat av senaste tidens träning. 
Fast bara om jag spänner mig. Slappnar jag av syns inget. Då är gäddhänget kvar. Typiskt. Får gå och spänna mig hela tiden nu då ;)




Nu ska jag ta en kaffe och sen slänga mig på soffan och se skidorna en stund. 
Har matkoma efter en förbannat god "tog lite vad vi hade hemma"-pytt. 


Det blir en soft söndag. Laddar för sjukhusbesöket imorgon...
Ska ta bussen kl 7. Mitt i natten jö. 

Ha en skön söndag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar