torsdag 19 mars 2015

Logistik

Idag är en sån där dag när det är fullt upp och man knappt hinner tänka. 
Just nu sitter jag iallafall med en kaffe i solen och försöker andas lite emellan alla måsten. 

Upp i ottan. Ringde tandläkaren. Ny tid idag. 
Frukost. Ut och målade fönster. 
Laga lunch. Äta. Åka till ta tandläkaren. ( tanden är för trasig. Går inte laga. Måste dra ut eländet...ny tid igen ) Skratta eller gråta?
Nu andas jag som sagt med lite kaffe. 
Snart åka till simhallen. Väskan packad. 
Efter simhallen lite mat för Emma på McD
Vidare till dansen. Emma dansar. Jag kör på crosstrainern. ( om jag kan. Har träningsvärk i heeeeela kroppen. Aj! Förbannade chins och dips...eller vad det heter ) 
Sen måste vi in till stan och lämna bilen till MU som jobbar sent. Emma och jag får ta bussen hem. Logistik deluxe!

Gissa om jag kommer somna tidigt ikväll. 
Helt slut redan nu. 
Det är ju eg såna här dagar jag ska undvika. Fullt upp hela tiden. Men men. Imorgon är en annan dag. Då får jag ta det lugnare. Emma är ledig. Jag ska till gymmet men sen har vi inget planerat. 
Jag får vila inför Ullared på lö ;)


Före:

Efter:



Jag har som sagt jobbat på stege hela förmiddagen. Liiiite darrigt ibland. Men det gick. 


Ni kan kalla mig MålarMalla ;)

Vi har även tjuvstartat med rocka sockorna idag. 
Skolan är ju stängd imorgon. 
Men vi kör imorgon oxå 


Olika är bra ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar