söndag 1 mars 2015

Att leka tre


I eftermiddag bjöd Emma hem två kompisar på filmmys. Ebba och Nina. 
Madrass och kuddar på golvet. Vi rullade ner och släckte. Poppade popcorn och så tittade dom på Tingeling och piratfen. 
Dom hade så mysigt. Så härligt att lyssna på dom. Dom skrattade. Pratade och diskuterade filmen.
Sen lekte dom en stund. Det funkade hur bra som helst att leka tre och det gör mig så glad. 
Fina och goa tjejer ❤


Sen tog Emma o jag ett skumbad. 
Mycket trams var det och telefonen levde farligt. Hehe. 
Och badrummet flöt när vi var klara. Men kul var det ;)




Nu ikväll var jag ute hos kaninen. Sen skulle jag kolla brevlådan om det var nån reklam. Då låg det ett paket till mig där. 
En fin och mysig poncho. Mitt favvogodis. Tidningar och ett brev utan avsändare. 



Efter lite sökande fann jag den "skyldige". Nina. Borde fattat det. Bara hon som skulle skriva ett sånt brev och hitta på om massagestavar hihi

Jag blev så himla glad. Hade precis innan packat ihop väskan inför imorgon och gick och tyckte synd om mig själv. 
Men Ååå vad glad jag blev över hennes omtänksamhet. 
Fina Nina. Tack ❤ 

Ganska låg nivå på insta sen. Hahaha men kul ändå. Min humor ;)



Får så dåligt samvete. Har så många fina vänner men har varit helt värdelös på att höra av min senaste tiden. Orkar inte riktigt. Känns som att jag bara "är" och "gör" men ändå inte är riktigt närvarande... Förlåt ❤

Nu njuter jag av tystnaden , lugnet och en kvällsfika. Kaffe, ostmacka, melon o päronbitar. 


Sängen tidigt. Ska ta bussen till sjukhuset tidigt imorgon. 

Natti natt


Åååå vad jag vill ha vår och börja använda dessa :




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar