söndag 15 mars 2015

Måns

Ja ingen kan ju säga att fel låt vann mellon iallafall. Mumsiga Måns var grym. 
Men Jons låt var/är speciell. Den berör mig på nåt vis. 

Trevlig kväll igår inne hos grannarna. Mycket gott att äta och dricka. 
Och det blev sent 
Jag började känna mig trött och lite gungig framåt 01-tiden. Och tog Emma och gick hem. Micke stannade kvar. Han ramlade in vid 4 imorse. Och ja...om man nu ska straffas för att man har haft trevligt så kan man nog säga att han mår som han förtjänar idag. Typ bakis. Haha 

Jag och Emma drog till Helena och barnen på en fika idag på fm. 
Trevligt. Mysig lägenhet dom bor i. 

Hem och gjorde lunch. Mamma pappa och Lina kom förbi och käkade. Pappa hjälpte MU att tapetsera vårt sovrum. 
Oj vad ljust det blev. Vi hade en mörk (typ plommonfärgad ) fondvägg innan. 
Nu ser det ut så här. 

Ni ska vi bara få dit sängen. Sänglampor och lite annat nytt så ska det nog bli fint. 
Vill köpa ny säng. Eller måla om den vi har.
Men men...en sak i taget. Nästa grej blir trävägg i vardagsrummet. 
Sen grus ute på uppfarten. 

 Nu i em/kväll har Emma varit hos en kompis på filmstund. 
Jag tog en pw. Sen har jag läst och softat. Konstig i örat ikväll. 

Känner mig bläää efter att ha ätit choklad tills jag började svettas på överläppen. Sockerchock. 

Imorgon är det nya dag tag igen. Ny vecka. 
Och nytt kost och träningsschema. 

Kämpa ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar