torsdag 5 mars 2015

Thaimat

Eftermiddagen och kvällen har varit mysig. 

Hämtade Emma i skolan. Vidare mot stan. Micke o Emma gick på simskolan och jag mötte upp Patric och tog en fika. Provade även femhundra femtioelva par byxor. Inga satt bra. Tröttsamt. 

Gick till simhallen och mötte upp M och E  för att åka vidare till Malkars. Emma dansade jag körde crosstrainer i 35 min.

Hem och lagade mat. Thaimat. Red curry. 
Vi hade nudlar till men jag tog bara pyttelite nudlar. Jag tog broccoli o sallad istället. 
Funkade lika bra det. Red curry är magiskt gott. 

Sen satte vi oss alla framför tvn och kollade Ninja W. Emma fick vara uppe lite längre idag. Till 21. Hon ville se Ninja W och mysa lite med brorsan och Tilda. Hon brukar lägga sig vid 20 annars. 

Emma, Patric och Tilda körde "killa på ryggen"-tåg. ❤


Nu har jag lagt mig. Orkade inte sitta uppe och kolla tv. Jag får ett psykbryt på 
örat. Det knastrar och låter som en trasig högtalare precis hela tiden. 
Och så kan jag riktigt känna hur det "kluckar" där inne och sen börjar det rinna ut vätska. Ååååå. 

Imorgon ska jag lämna Emma sen direkt till gymmet. Sen till Bauhaus och köpa lite grejer så vi kan fixa lite mer på/i huset.

Sov gott ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar