måndag 30 mars 2015

Jordskott

Men fy helsike vad rädd jag var nu när jag såg Jordskott. Höll på att skita på mig. Allvarligt alltså. Jag var sjukt rädd. 
Skrek rakt ut en gång. 
Känner mig fortfarande darrig. 
Vågar inte resa mig från soffan nu. Skulle behöva gå på toa. Men tänk om det står nån i hallen? Eller kommer upp nåt ur toastolen?!

Åååå. Nu kommer jag drömma mardrömmar inatt. 
Jag som behöver sova. 
Är galet trött. 
Låg ändå och vilade en timme tidigare idag efter att jag hade varit på gymmet. 

Orkade inte så mkt på gymmet idag. Tryckte i örat och brusade som fanken. 
Så jag gjorde inte så mkt. Men jag gick en pw på bandet iallafall.
Det ösregnade ju ute så då får man ju gå inne istället. 

Eftermiddagen o kvällen har varit väldigt soft. 
Rensat garderob. 
Tagit bort massa vintertrist. 
Haft mammaEmma-mys. Halvåtta hos mig och kvällsfika innan Emma somnade. 
Sen har jag bara legat på soffan. 

Imorgon blir det till att rensa garderoben i hallen.  Ta bort vinterkläder. 
Jag har en to do-lista där jag ska beta av lite saker. 
Min garderob- check!

Sov så gott ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar