måndag 16 mars 2015

Hungrig

Bara för att jag har bestämt mig för att äta mindre kalorier ett par dagar nu så känner jag mig så sjukt hungrig så jag håller på att dö. Vill äta allt. 

Idag har jag hållt igång hela dagen så jag har inte tänkt så mkt på det innan. Men nu...nu när det är soffhäng , ja då vill jag ju ha allt att tugga på. Ska snart ta lite melon. Måste ju äta på nåt. Har redan tuggat sönder mina naglar som äntligen hade växt ut en bit. Typiskt. 

Började dagen med gymmet. 45 min på bandet. Och 25 av dom var intervallsträning. Sen körde jag lite andra övningar. Var 1,5 Tim på gymmet. Bra Malla. 

Vi uträttade ärenden. Jag på Ikea, MU på Bauhaus. 
Hem och så målade jag fönsterbleck ute. 




Det kändes en smula farligt när jag stod på stegen. Färgbyttan i ena handen. Målade med andra och samtidigt hålla balansen. Pjuuuh. 

Tog en kortare ( 3 km ) pw. Hämtade Emma. Hon tog med en kompis hem. 
Jag gjorde våfflor till dom. Sen städade jag o fixade i sovrummet. 
Nu ska bara lite annat upp på väggarna. En rullgardin ska oxå upp. Skiter faktiskt i gardiner och kör bara med rullgardinen. 
Är helt ärligt urless på gardiner. 
Vill ta bort dom i vardagsrummet oxå. 
I köket vill jag ha men bort på andra ställen. 

En ny säng och byrå i sovrummet. Eller måla om det vi har, så kan det nog bli bra i rummet sen. 

Blev iallafall ett helt annat rum. Två rullar tapet, á 124.50, från  Rusta. Tänk vad lite kan göra. Har ju glömt att ta en före bild. Ufo!
Men har nog nån bild nånstans. Kan kolla om jag hittar nån. 
Hade iallafall plommonfärgad fondvägg med matta o gardiner i samma färg innan. 
Ett annat överkast o kuddar. 

Det här blev, även om det inte är helt klart, mycket bättre. 




Imorgon blir det gymmet. Lönesamtal. Måla fönster. 
Och så besök av syrran o lillkusin. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar