tisdag 3 mars 2015

Vardagspuls

Igår när jag låg på sjukhuset upptäckte jag ett program jag inte har sett innan. Vardagspuls. Väldigt bra måste jag säga. Ganska enkelt o harmoniskt program. Och dom vekar ta upp bra ämnen 
Så nu kollar jag på det idag oxå, fast hemma. Ligger i soffan. Emma sitter brevid och har lite padd-tid. Den är numera begränsad. 
Dricker kaffe och bara softar. Skönt. 

Jag känner mig lite trött o matt. Inte yr eller så men lite svajig. 
Har ont i örat och det blöder lite. 
Men känner mig ok. 

Chefen ringde idag. Roligt samtal. Ska på lönesamtal. Hon sa att hon såg fram emot att träffa mig för det var så längesedan. Det gjorde mig glad. 

Har tagit en kortare pw. Räfsat lite i rabatterna. Det var skönt att vara ute o få lite frisk luft. Emma har varit hos en kompis och lekt. 

Blir ryggläge för mig resten av kvällen. 
I morgon blir det ett besök på gymmet. Ska ta det lugnt men går dit och gör några enkla övningar. 

Och så till Bauhaus och köpa lister till köket  och brädor till en vägg i vardagsrummet. Nu ska den förbannade fondväggen bort. 


Natti natt


Såg nu att blogginlägget från igår inte hade kommit upp. 
Hade det iallafall ganska bra på Hotell ÖNH. Trevlig och go personal. 
Efter gårdagens behandling var jag lite gungig så jag låg hela dagen och kvällen. Blev serverad alla måltider vid sängen. 
Lyx!
Emma o Micke kom förbi en runda. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar