tisdag 31 mars 2015

Kalle & Hobbe

Man blir aldrig för gammal för att läsa serierna i tidningen. Visst?
Min favorit är Kalle & Hobbe. 



Riktigt seg morgon. Dåligt med sömn inatt. Örat har haft fest. 
Och sen börjar jag känna mig lite förkyld. 
Emma nyser en del hon med. 

Började med att ringa tandläkaren om lagningen som lossnade helt. Ingen ledig tid förrän i maj. Amen va f*n!
Jo, hos en jourläkare. Men jag vill ha min läkare. Hon är duktig med såna som mig. ( tandläkarskräck )
Men jag kan ringa varje dag för att kolla om hon får en avbokningar och så får jag den tiden istället. 
Mmm. Får se hur jag gör. Har en tid i Juni nu. 
Men vill helst få bort eländet innan. Inte för att det för ont. Men det känns läskigt. 

Micke är och lämnar Emma på förskolan. Jag funderar på gymmet ...eller inte. 
Känner mig ju lite halvseg. Men jag kan ju gå dit o bara gå en pw på bandet. 
Eller ska jag lägga mig o sova en stund?

Hoppas vi slipper regn idag. Igår regnade det precis hela dagen. 
Cyklade o hämtade Emma och när vi kom hem var det som om vi hade duschat med kläderna på. 

Åååå vad jag vill ha sol o värme nu. Jag vill ha vår! 
Jag vill få energi. 
Känner mig liksom låg på nåt vis. Orolig
Och nervös. Stressad. 
Precis dom grejerna som förvärrar sjukdomen. Perfekt!

Är livrädd för operationen. Men vill samtidigt att allt bara ska vara över. 

Ha en bra dag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar