onsdag 18 mars 2015

Chins

Idag är det verkligen vår. Underbart. Bästa att gotta sig i solen och suga i sig energi. Nån sa ska bli vinter i helgen igen. Det kan väl inte stämma? V V V. Våga vägra vinter. 

Gymmet imorse. Skulle springa 5 km hade jag tänkt. Jo tjena. Fullkomligt död efter 4 km. 
Sen körde jag nya övningarna. Chins. Maj gadd jag gjorde chins. Hängde i buren. Visst, med gummiband som hjälp, men jag gjorde det. 


Hem och satte mig i solen. Tog lite"efter gymmet"-fika. 
Kvarg. Godare än man kan tro. 

Målade ett fönster. 

Sen var det utvecklingssamtal för Emma. 
Bara positivt vi fick höra. Så stolta över vår lilla tjej. ❤

Vi tog en cykeltur hem.
Fixade lunch som nu har intagits ute i solen. 
Emma och Micke spelar lite boll. 
Jag dricker kaffe och fullkomligt njuuuuuuter av solen. 

Snälla. Ingen vinter i helgen. Snälla. Jag pallar inte kyla igen. 

Snart ska jag in till stan. Emma ska till brorsan och Tilda på lite mys. 

Btw, älskar mina byxor jag har på idag. 


Ha en härlig eftermiddag och kväll ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar