fredag 13 mars 2015

Ack Värmland

Hahahaha 
Skrattade så jag höll på att gissa på mig. Tur att man har gjort sina knipövningar ;)

Underbart roligt när hon hade satt prislappar på allt för att visa sin dotter hur dyrt allt är 

Älskar Mia Skäringer ❤

Lugn em och kväll. Emma hade en kompis på besök. 
Jag har mest bara legat o vilat 
Trött efter yrseln och huvudvärk efter fallet. 
Öm och blå lite överallt

Micke skulle fixa maten eftersom jag inte kände mig pigg. Gissa vad vi fick. Oxfilé. Potatisgratäng och bea. Mmm. Eh! Nä. Han hämtade pizza hehe. Fast det var gott det med. Huvudsaken att man blir mätt och det blev jag. Matkoma. 

Vi har kollat tv,ätit onyttigt och bara haft en soft skön kväll. 

#socialaklubben 

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon pw innan frukost. Stan. Och så till grannarna på mellofest.

Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar