söndag 29 mars 2015

Hjärntrött


Ingen bra start på dagen för mig. Vaknade yr och fick ligga helt stilla i 1,5 timme för att inte kräkas. 
Lyckades somna om och Emma och jag gick upp vid 9. 
Inget kul väder. Men perfekt ligga o se på  film-väder. Vi kollade på Disney Channel och åt frukost. 

Sen åkte jag till Modehuset med Lina och Josse. 
Shopping och fika. Mys ❤
Får ju passa på att få lite tid med Lina innan hon drar till USA igen. 

Jag har även hunnit med ett pass på gymmet idag. Pärlat lite beställningar. 
Gjort läxa med Emma. Hon är så duktig på att skriva och rita. 
Man skulle läsa en bok för henne. Sen skulle hon svara på frågor och rita bokomslaget. 
Hon ska redovisa detta för klassen så hon övade inför Micke och mig. Sötnos.





Det har varit en lugn skön helg. 

Igår em var jag oxå på gymmet. 
Sen kom Patric hem på lite familjemys. 
Så vi käkade och hängde i soffan. Emma satt uppkrupen brevid brorsan och vi kollade på Smartare än en femteklassare. Vågar jag erkänna att jag typ inte kan nånting av dom frågorna??!!! 
Jag pärlade lite även igår.  Gjorde armband till en vän som har det lite tufft. 
Och lite annat. 
Har inte haft orken att pärla på ett tag totalt slut i huvudet o kan inte koncentrera mig eller fokusera. Hjärntrött.
Hjärnan jobbar på högvarv med det trasiga balansorganets alla signaler så den får aldrig "vila". Likaså konstanta suset från örat. 
Jäklar vad jag längtar efter att få det helt tyst runt mig. 
 

Vi höll på att glömma Earth Hour igårmen kom på det i sista sekund. 
Jag la mig tidigt igår. Har varit så trött så vid 22-tiden har jag varit i säng både fre o lö. 
Inte en droppe alkohol har intagits ändå känner jag mig lite bakis idag. Men det beror ju på yrseln i morse. 

Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll oxå. 
Det är så förbannat skönt att sova. Dessutom är sängen renbäddad. Lyx!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar