torsdag 26 mars 2015

Gult

Disträ var jag innan men sen jag åkte hem från sjukhuset igår har jag konstant tänkt på operationen. 
Att dom måste raka mitt hår på sidan. Gaaaah! Ärret. Smärtan. Att jag måste göra det i Linköping , långt hemifrån, att bli döv på det örat. Andra risker o komplikationer som kan uppstå. 
Åååå. 
Försöker vara lugn men så fort jag bara tänker på det hoppar pulsen upp i 300. 
Kanske inte riktigt men snabbt iallafall. 

Flera har frågat hur jag mår. Hur det känns? Jag vet inte hur jag mår. Försöker att inte känna efter så mkt. Hur det känns? Jo det ska jag tala om. Tuffa Malla är livrädd. 
Kommer typ skriva testamente och avskedsbrev innan jag sövs ner. Ja...SÅÅ nojig o rädd är jag. Mamma, hjälp! 

Igår fick jag två biocheckar från min chef från Östran. Härlig uppmuntran. Jag blev väldigt glad. ❤

Efter att jag hade lämnat Emma på skolan så drog jag till gymmet. 
Körde 30 min pw på bandet sen ben och rumpa. 
I em när Emma har dans kör jag 30 min på crosstrainern sen magövningar. 
Hade mina nya träningsbyxor på idag. 
100:- på Stadium. Maj gadd vilket fynd. 
Och stark blev jag med dom på haha



Nu softar jag en stund innan Emma ska hämtas igen. 
Hon ska ha med en kompis hem och vi ska påskpyssla.

Tänkte försökt läsa lite men det känns omöjligt. Ljudet i örat gör det svårt att fokusera. 
Fan så skönt att bli av med det snart. Magiskt. Fast jag är fortfarande livrädd 

Måste kanske sätta upp lite ris o fjädrar. Påsk snart. Usch vad trist. Påsk. Vad är det o fira? 
Och så mycket guuuuuult överallt. Jag gillar inte gult. 
Nä jag är inte alla neggo, nä hu nä. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar