lördag 14 mars 2015

Lördagsmys

Tog en pw innan frukost 4.2 km i blåsten och svidande kyla i ansiktet. 
Hem till framdukad frukost. Nice. 

Vi fixade oss och åkte in till stan. Micke o Emma åt på McD medan jag gick på stan en runda. 
Sen möttes vi upp. Hälsade på Patric på jobbet. Han hängde med oss och fikade. Så mysigt att få umgås med båda mina barn. 
Så olika men ändå så lika. (Samma humor ) Så otroligt stolt över dom båda. Tacksam och lycklig över att dom är mina. ❤

Min fina son som är så jäkla grym på sitt jobb och som får massa beröm. Stolt mamma är jag minsann. 

Sen blev det att uträtta massa ärenden innan vi åkte hem. 
Nu har vi storstädat sovrummet och tagit ner grejer från väggarna mm. Imorgon ska det tapetseras. 

Men ikväll ska vi in till grannarna på lite mellofest. 

Vem tror ni vinner? Jag tror Måns. Men mitt hjärta klappar för Jon. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar