fredag 27 mars 2015

Tandlös

Nu har jag precis satt ner rumpan i soffan för att se Lets dance. 
Idag har jag hållt igång hela dagen. Allt för att slippa tänka och känna. 
Tänka på operationen. Och känna och höra oljudet i örat. Idag har det varit värre än någonsin. 

Cyklade o lämnade Emma. Vidare till gymmet. Hade tänkt springa men benen var som bly. Och jag blev sjukt trött. 
Fanns ingen kraft. Gick en snabb pw i 45 min. Sen körde jag Biggest loooser-banden en stund. 

Handlade och sen hem och började städa. Tokstädade hela huset. 
Tog en 4 km pw. Skönt med frisk luft. 
Tvättade 3 maskiner tvätt. 
Hämtade Emma. Åkte hem till mams, paps o systrar på en kaffe. 
Hem, tog ett bad. Och när jag låg i badet så "poff" så lossnade en bit av den gamla lagningen som fanns kvar i tanden som har bråkat senaste tiden. 
Nu är det bara ett stort hål rakt ner och bara ett skal kvar av tanden runt om.

Alltså på riktigt. Vem fan vill mig ont? 
Kan inte saker och ting bara få flyta på?
Kände mig rätt uppgiven när lagningen lossnade. Deppig. Men nu har jag släppt det. Det gör inte ont iallafall. Får ringa tandläkaren på måndag och dra ut resterna av tanden. 
Det kunde varit värre...
Vem du än är som vill mig ont, du lyckas inte knäcka mig. No no no!!!

Det som inte dödar härdar


Ikväll blev det tacos till middag. Emma hackade grönsaker och valde låtar på Spotify och så hjälptes vi åt med maten. 


Nu ska jag äta glass


Because I'm worth it ❤

Fredagsmyyyyyys!

Imorgon blir det att uträtta ärenden. Lämna Emma på kalas och så ett besök på gymmet. 

Pssst. Idag var min krönika i tidningen. Den handlade om att komma i klimakteriet och att vara en "stönare" ;)
Lägger upp den imorgon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar