lördag 7 mars 2015

Hoppla pålle



Ser nu att detta inlägg som jag skrev tidigare idag inte har kommit upp. Ååå. Typiskt. 
Nu har våra gäster åkt hem. Vi plocka och fixar lite. Trötta men på gott humör efter en väldigt trevlig kväll. Inser att vi träffar våra vänner alldeles för sällan. 
Vi har sett mello och barnen har lekt superbra. Fnitter o bus. Theo, Emmas första kille ❤

Detta hände tidigare idag:

Tog en kaffe hos mamma o pappa när jag hämtade Emma. Hon har sovit där inatt. 

Sen åkte vi hem en runda innan vi följde med Helena till stallet för att titta på Ebba när hon red. Så himla duktig tjej. 

Träffade även på en "gammal" kompis, Marie, från Halltorpstiden. Hon var Ebbas ridlärare. 
Det var kul. Vi pratade minnen om är våra nu stora barn var små. 

Var på gymmet. Körde 20 min intervaller. Och magövningar tills jag höll på att kräkas. 

Hem och tog det lugnt innan kvällens gäster , Fam Håkansson/Johansson, skulle komma. 







Måste bara berätta. Igår var jag på Vero Moda. Köpte en ny outfit 


När jag gick ut från provhytten och behövde lite hjälp så frågade en av tjejerna som jobbar där om hon fick ta en bild på mig och lägga upp på deras insta för hon tyckte jag var så snygg. Hahaha
Jag som var osminkad , svettig och kom direkt från gymmet. 
Sa givetvis nej. Tänkte att hon drev med mig hehe. Typ ett Försäljningstrix. 
Men när jag skulle betala sa hon igen att om jag kände mig modigare en annan dag fick jag gärna komma in och prova några av deras kläder så skulle hon ha ett kort på mig. 
Kände mig ofräsch , ful och sunkig men blev givetvis glad. Den tjejen gjorde min dag. Ni kan numera kalla mig SnyggMalla. Hahaha 


Tänker på dig min syster. Du är starkare än du tror. Kämpa ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar