fredag 27 mars 2015

Roxy Rocket



Skit oxå. Det här inlägget skulle postats igår. Kommer nu istället. 


Emma är en tjej med galet mycket fantasi och kreativitet. 
Här hemma vill hon numera kallas Roxy Rocket ( What? Vilket namn... )
Och Roxy, ja hon byter outfit ett antal gånger  om dagen. Haha

Idag tog Emma med en kompis hem och dom påskpysslade. 
Duktiga tjejer. Var lim o fjädrar överallt. Men det ska ju synas att man har haft kul. 
Sen hade dom pianokonsert för mig ( Tur att jag är döv på ena örat haha)
Jag skulle oxå spela. Men mig buade dom åt. Oförskämda barn ;)





 Emma valde maten idag och det blev lax. Bästa. 


Nu tar jag en kaffe och njuter av utsikten. Underbara rosor. Från mig till mig själv ❤


Snart dans för Emma o crosstrainer för mig. Ikväll soffhäng och Ninja W. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar