tisdag 31 mars 2015

Då och nu

Nu ikväll skrev jag med en "gammal" vän på fb. En vän från förr. Sedan vi var barn. Vi har inte varit vänner på fb innan fast vi visste egentligen inte varför. Vi har väl  inte direkt varit ovänner men inte vänner heller senaste åren. Men nog mest för att andra inte har velat det. 

Men...som tur är så är man ju faktiskt vuxen nu och man får göra precis som man vill  :)

Det kommer alltid finnas någon som hakar upp sig på saker man en gång gjort. Även om det var hundra år sedan. 
Men vem har inte  gjort saker man ångrar?
 Du som sitter där och dömer. Är du själv felfri?
Tiden går. Människor förändras. Då var då och nu är nu. 
Det är nu som är det viktigaste. 


Är glad att DU tog kontakt igen ❤

Min dag:
Fixar present till MU som fyller år-check

Emma följde med en kompis hem. Första gången dom lekte , förutom i skolan då, och det gick superbra.  
Jag somnade på soffan en stund. Vansinnigt skönt. 
Emma och hennes kompis kom hit en runda. Dom påskpysslade och jag tog det bara lugnt. 


Städat bort vinterkläder -check
Städat garderob i hallen -check
Rensat lite bland kläder och skor. Sälja på loppissidan -check ( tack mamma för hjälpen )
Tagit ett bad, hårinpackning och ansiktsmask-check. 

Gos och soffhäng med Emma innan hon la sig. 
Sen har jag legat och kollat på Hunger Games. Love it!

Nu sängen. Natti








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar