onsdag 1 april 2015

April April...

...din dumma sill. 
I morse lurade jag Emma att det var en groda i toastolen. Hahaha

Idag har det varit en sämre dag. 
Ibland pyser luften bara ur en. Ni vet som en sån där liten bassäng man blåser upp på sommaren. Efter ett tag pyser luften ur trots att det inte är hål. Men den behöver helt enkelt bara mer och ny luft. 

I dag pös luften ur mig. Totalt 
Jag grät konstant en timme. 
Varför? Bra fråga. Det vet jag eg inte själv. 
Ibland behöver man helt enkelt bara gråta av sig lite för att ladda med ny energi. 

Efter lipaattacken har jag varit helt slut. Trött och ont i huvudet. Tog mig ändå ut på en liten pw nu i em. Fast sen har jag mest legat på soffan. Nu skulle jag kunna somna precis när som helst. 

Imorse var jag på gymmet. 
Det händer inget på vågen men jag tror nog ändå det börjar synas lite att jag tränar flitigt?
 Gjorde en jäkligt god smoothie efter gymmet. 
Sockerfri kvarg. Blandade vanilj och hallonsmak. 
Sen mixade jag i hallon o blåbär. 
Och så kokos på toppen. Mums!


Sen hem till mamma på en kaffe. Min bonusfarmor o farfar var oxå där. 

Emma har lekt med två kompisar i em. 

En vän var förbi med ett stort Påskägg. Massa gott i. 
Det var precis vad jag behövde i dag. 
Tack vännen 

Och tack du fina vän som lyssnade på mig idag när jag var som mest ledsen. 

Imorgon är en annan dag. Hoppas den blir bättre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar